בחן את עצמך – אדון או עבד?

שתפו אותנו

אני ממליץ לך להתייחס לפוסט הזה ברצינות. אנחנו חיים בעולם מלא פינוקים, פיתוים והזדמנויות. האם אנחנו מנצלים את זה לטובתינו? תסתכלו מסביב, אנחנו חיים בעולם של עבדים ואדונים.

כולנו אדונים של משהו ועבדים של משהו. עבדים של הרגלים שלנו, עבדים של הבנק, עבדים של כסף, עבדים של גדג'טים, עבדים של רשתות חברתיות, עבדים של המזון שאנחנו אוכלים.

אתם יכולים להגיד הנה עוד בלבלן שכל או שאתם יכולים לכבות לרגע את האוטומט שלכם ולחשוב בלי לשפוט. אולי יש בזה משהו?

הכנתי בשבילכם סרטון קצר שמסביר למה אני מתכוון. נתתי בו רק דוגמא אחת, אבל אפשר לקחת את זה לכל תחום בחיים שלנו ולראות שתמיד, אבל תמיד אנחנו יכולים לבחור האם להיות אדון או עבד.

בחן את עצמך – אדון או עבד?

אני אשמח לאיזו תגובה מחממת לב  😉


שתפו אותנו

5 מחשבות על “בחן את עצמך – אדון או עבד?”

  1. היי ארתיום
    רק מהשם של הסרטון ציפיתי למשהו מעניין:)
    אהבתי, הייתי שמחה לשמוע על "גישת האדון וגישת העבד"בתחומים אחרים ולאו דווקא בתחום בסלולר
    גלית

    1. היי גלית. שמח שאהבת. האמת שזה קיים בכל תחום. את בוודאי מכירה אנשים שבאים ואומרים שכסף לא חשוב להם בחיים, אבל ממשיכים לעבוד בשביל כסף בין 8 ל 12 שעות ביום. לא מצליחים לפנות את הזמן לדברים שבאמת חשובים להם, כמו משפחה, תחביבים וכו… זאת גישת העבד. לאומתם יש אנשים אחרים שמתמקדים בליצור לעצמם הכנסות שלא ממש תלויות בזמן האישי שלהם ומפנות להם את הזמן לדברים החשובים באמת, זאת גישת האדון.

      אנשים שמעשנים, האם הם עבדים של הסיגריות או אדונים? רובם עבדים, אבל לא כולם. אני מכיר אנשים שמעשנים פעם ב… סתם כי בא להם. הם יכולים לא לעשן חודש ואז לקחת סיגריה בשביל ה"סבבה" ושוב לא לעשן חודש. זאת גישת האדון. אותו סיפור עם אלקוהול יש אנשים שבכל הזדמנות שיש מוכנים לשתות אלקוהול, הם גם לא מסוגלים לעצור. אין להם גבול. כשאדם כזה מתחיל לשתות אז הוא ישתה עד שלא יתעלף. לאומתם יש את אלה שאוהבים אלקוהול גם הם, אבל לא מתפרעים. הם שותים מכמויות סבירות ולא בכל הזדמנות, אלא לפעמים.

      מה אם קניות? מכירה אנשים שאין להם כסף כדי לשלם חשבונות, אבל הם יכולים לקנות ג'ינס ב 500 שקל? אני מכיר. קורסים וסדנאות – יש המון אנשים שקונים כל קורס אפשרי ונרשמים למיליון סדנאות כי הם חושבים שזה מה שיביא להם את ההצלחה, אבל הם לא עושים שום דבר פרקטי עם מה שהם לומדים. עבדים או אדונים? 🙂

      לא משנה באיזה תחום מדובר, יש בו אדונים ועבדים של אותו תחום. אשמח שתחשבי גם את על דוגמאות מהחיים ותכתבי כאן. 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Scroll to Top

הדרכה מוקלטת אקסקלוסיבית

למד כיצד עובדת השיטה הבדוקה שלנו להפיכת כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה
של 3000 – 5000 שקלים