שתפו אותנו

היום לא פשוט להביא משפך שעובד על תנועה ממומנת לרווחיות.

מה בדרך כלל עושים כשהמשפך לא רווחי?

מנסים לשפר את דף המכירה כדי לעלות את אחוז ההמרה.

או שמנסים לשפר את הטרגוט והקופי של המודעות הממומנות.

אבל הדרך הקלה והאפקטיבית היא להוסיף לתוך המשפך אפסייל טוב.

אפסייל טוב יכול להמיר בין 10% ל 50%.

זאת אומרת אם המשפך שלך בקושי מחזיר את עצמו, בעזרת הוספת אפסייל הוא יכול להגיע לרווח מאוד יפה.

הבעיה שבארץ עד עכשיו לא היו כלים מקצועיים לבניית משפכים שאפשר להוסיף אפסייל בקליק ודאונסייל בקליק.

עכשיו זה אפשרי!

הנה הדגמה חיה של משפך מכירה עם אפסייל בקליק ודאונסייל בקליק:

כמו שראית בהדגמה, הכל מסתנכרן באופן מושלם לחברת סליקה ישראלית – קארדקום.

דבר שלא היה אפשרי עד היום.

מהיום אפשר לבנות בישראל משפך מכירה חכם כמו באמריקה.

משפך שכולל אפסייל בקליק, דאונסייל בקליק ותכנון מסלול לקוח מבוסס כללים.

מה זה מסלול לקוח מבוסס כללים?

יש לך שליטה לבחור איזו הצעה הלקוח יקבל לפי הכללים שבחרת.

לדוגמא, אם הלקוח כבר קנה מוצר שהגדרת אותו בהצעת אפסייל, אז הלקוח ידלג על ההצעה הזאת.

פשוט חלום של כל משווק שהתגשם 🙂

רוצה לשחק עם משפך המכירה שהוצג בסרטון ההדגמה?

אפשר לעשות זאת בקישור הזה《《《

אהבת את ההדגמה?

אשמח לשמוע מה דעתך עליו ובכלל על הבשורה שסוף סוף אפשר לבנות בארץ משפכי מכירה חכמים.


שתפו אותנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
גלילה למעלה

הדרכה מוקלטת אקסקלוסיבית

למד כיצד עובדת השיטה הבדוקה שלנו להפיכת כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה
של 3000 – 5000 שקלים