היום לא פשוט להביא משפך שעובד על תנועה ממומנת לרווחיות.
מה בדרך כלל עושים כשהמשפך לא רווחי?
מנסים לשפר את דף המכירה כדי לעלות את אחוז ההמרה.
או שמנסים לשפר את הטרגוט והקופי של המודעות הממומנות.
אבל הדרך הקלה והאפקטיבית היא להוסיף לתוך המשפך אפסייל טוב.
אפסייל טוב יכול להמיר בין 10% ל 50%.
זאת אומרת אם המשפך שלך בקושי מחזיר את עצמו, בעזרת הוספת אפסייל הוא יכול להגיע לרווח מאוד יפה.
הבעיה שבארץ עד עכשיו לא היו כלים מקצועיים לבניית משפכים שאפשר להוסיף אפסייל בקליק ודאונסייל בקליק.
עכשיו זה אפשרי!
הנה הדגמה חיה של משפך מכירה עם אפסייל בקליק ודאונסייל בקליק:
כמו שראית בהדגמה, הכל מסתנכרן באופן מושלם לחברת סליקה ישראלית – קארדקום.
דבר שלא היה אפשרי עד היום.
מהיום אפשר לבנות בישראל משפך מכירה חכם כמו באמריקה.
משפך שכולל אפסייל בקליק, דאונסייל בקליק ותכנון מסלול לקוח מבוסס כללים.
מה זה מסלול לקוח מבוסס כללים?
יש לך שליטה לבחור איזו הצעה הלקוח יקבל לפי הכללים שבחרת.
לדוגמא, אם הלקוח כבר קנה מוצר שהגדרת אותו בהצעת אפסייל, אז הלקוח ידלג על ההצעה הזאת.
פשוט חלום של כל משווק שהתגשם 🙂
רוצה לשחק עם משפך המכירה שהוצג בסרטון ההדגמה?
אהבת את ההדגמה?
אשמח לשמוע מה דעתך עליו ובכלל על הבשורה שסוף סוף אפשר לבנות בארץ משפכי מכירה חכמים.
היי
איך אוכל להטמיע את השירות של משפך שיווקי בקורסים שלי ? (רב מסר וקארדקום?)
זה שירות בתשלום שאנחנו נותנים כחלק מהשירותים בחברה 🙂
ניתן להתייעץ על האסטרטגיה של המשפך ואנחנו גם נותנים שירות של בניית משפך מבחינה טכנית
ניתן ליצור איתנו קשר במייל info@easy2success.co.il כדי לקבל עוד פרטים
באיזה תוכנה יוצרים את האפסייל שמתוארים בהדגמה?
זאת תוכנה שפיתחנו בשיתוף פעולה עם קארדקום וחברת וופאנלס מחו״ל.