למה משמעת היא הדרך הבטוחה לכישלון?

שתפו אותנו

הוא היה תלמיד מצטיין, חייל ממושמע ועובד לתפארת. כולם חשבו שהכל אצלו מצוין, הרי מהצד הוא נראה מצליחן. אבל אף אחד לא ידע שהוא ניסה להתחיל דיאטה 17 פעם ונכשל. הוא עשה מנוי לחדר כושר והפסיק להתאמן אחרי חודש וחצי. הוא נרשם לחוג שחמט ופרש אחרי חודשיים. מה לעזעזל קורה לו?

אם חשבת פעם שמשמעת מובילה להצלחה טעית ובגדול!

זה לא חדש לי. אני רואה את הטעות הזאת כל הזמן. רוב האנשים לא יודעים להבדיל בין משמעת למשמעת עצמית. אם אתה אדם ממושמע זה אומר רק דבר אחד – אתה יכול להסתדר במסגרות כמו עבודה שכירה, צבא וכו'… אך בתחומים כמו יזמות, עסקים או ספורט יהיה לך מאוד קשה להצליח.

זה לא אומר שהפוסט הזה מיועד רק לאנשי עסקים, יזמים וספורטאים. ממש לא! כל אדם שרוצה להשיג יותר בחיים, אדם שרוצה לממש את הפוטנציאל שטמון בו חייב לקרוא את הפוסט הזה ולראות את פרק 5 של התוכנית שלנו. הפרק הזה נמצא בתחתית הפוסט.

כדי להצליח בתחומים האלה אתה צריך משמעת עצמית!

רגע, זה לא אותו דבר? ממש לא! למעשה משמעת עצמית זה ההיפך הגמור ממשמעת. לקח לי זמן להבין את זה וכשהבנתי את זה הבנתי גם למה אני תקוע. בעקבות זה החלטתי להתמקצע בתחום ואפילו הוצאתי קורס "איך לפתח משמעת עצמית ב 12 ימים".

למה משמעת היא הדרך הבטוחה לכישלון?

בפרק 5 של התוכנית שלנו "אימון על הבר" אנחנו מדברים בדיוק על זה. אני מקווה שבעקבות הסרטון יפול לך בדיוק את אותו אסימון שנפל לי לפני כמה שנים. צפיה מהנה!

איך היה? נהנית? יש מישהו מהחברים שלך שחייב לראות את הסרטון? הינה ההוראות להמשך:

  1. שים לייק
  2. תכתוב בתגובות למטה איזו תובנה קיבלת בעקבות הסרטון
  3. תשתף בפייסבוק
  4. שלח במייל את הקישור לפוסט הזה לחברים שלך
  5. חכה בסבלנות ומשהו מדהים יקרה לך! 🙂

שתפו אותנו

10 מחשבות על “למה משמעת היא הדרך הבטוחה לכישלון?”

  1. לי זה עזר במשימות של ניקוי וארגון הבית, כל הדברים שאין כוח לעשות אותם בסוף היום עם העייפות.

    תודה!

  2. סרטון פרקטי ומאוד עוזר להעיר את תשומת ליבנו למשהו שלא תמיד חושבים עליו ביום יום אך בהחלט משנה ומשפר את החיים. אני אישית כל יום מתרגלת משמעת עצמית עם התזונה והכושר. בשביל להשיג תוצאה אמיתית צריך להתמיד ולתרגל את הכלי הזה יום יום. תודה חברים!

    1. בול בסלע! סיכמת את הדברים בצורה מדויקת. אני שמח שאת מתרגלת משמעת עצמית כי משמעת עצמית זה שריר. אם לא מאמנים אותו הוא נחלש. תודה לך ובהצלחה בכל התחומים.

  3. ממליץ בחום על קורס משמעת עצמית
    לי הוא מאוד עזר ועוזר עד היום
    ואל תשכחו הכי חשוב זה ליישם 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Scroll to Top

הדרכה מוקלטת אקסקלוסיבית

למד כיצד עובדת השיטה הבדוקה שלנו להפיכת כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה
של 3000 – 5000 שקלים